fredag 15 januari 2010

Fredag

Huvudvärk i morse. Kändes som jag pimplat massa vin igår, skit att jag inte gjorde det när ändå bakiskänslan infann sig. Vid lunch hade det släppt så jag och dottern åkte till stan, handlade mat, fikade med en kompis och hennes barn. Dottern valde en vaniljbulle och kompisen sa "Men vad god den ser ut". Själv hade jag inte ens reflekterat över det! Alltså, jag har verkligen inget sug efter något, är mätt och belåten hela tiden. Oroar mig dock för tröttheten - why?

Köpte Omega 3 tabletter idag, fattar inte riktigt vad man ska känna för förbättringar men det verkar ju vara så jädra bra att dra i sig sådana så ok då.

Rökfriheten är underbar! Tänk, det är sista gången jag slutade, jag behöver inte röka någonsin igen - ever!

LCHF - dag 15 av 30
Startvikt: 77,6 kg (all time high)
Dagens vikt: 76,5 (upp från förra veckan, men mindre än från början)
Midjemått: 111 cm (chockerande nog var tjockismannen bara 5 cm rundare -unbelievable!)
Dagens midjemått: samma som förra veckan 105cm

Fortfarande väldigt trött. Kanske det beror på dieten? Somnar inte "knall och fall" när jag lägger mig, det är en annan slags trötthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar